Історія OLIZ почалася з поєднання мистецтва та моди, і зараз бренд не відходить від цієї ідеї в проєкті «Музейна колекція».

Коли світ завмер у локдауні, бренд отримав листа від Одеського художнього музею з пропозицією. Співробітники піар-відділу ОХМ запропонували надрукувати на хустках картини, зробити якісний і стильний аксесуар із шовку, який би гідно представив музей. OLIZ мав великий досвід роботи з живописом і погодився на колаборацію.

«Ми були неймовірно щасливі, адже шанс працювати зі світовими шедеврами випадає не щодня. Відбираючи картини для друку, раптом з‘явилася думка про те, що можна зробити з цієї ідеї благочинний проєкт, – розповідають у бренді. – Це буде наш вклад у підтримку музеїв, насамперед, це інформаційна допомога. Показати, що музеї почали відходити від образу нудних та пильних залів із купою картин та розвиваються разом із нами: мають свої сайти, сторінки в соціальних мережах, беруть участь у медійних проєктах і проводять зустрічі, концерти та лекції. До того ж проєкт – це і фінансова підтримка».

У рамках цієї колаборації з Національним музеєм українського народного декоративного мистецтва, з музеєм історії Києва, музеєм Івана Гончара, Одеським художнім і Львівським історичним музеями були створені шовкові хустки із зображенням картин великих художників, а також предметами експозицій та старими фотографіями Києва і Львова.

«У нас не було певних критеріїв відбору картин чи експонатів, ми йшли інтуїтивно, спираючись на свої відчуття, дитячі спогади, особисті уподобання, – розповідають у OLIZ. – Як можна не обрати Айвазовського з його морськими пейзажами? «Ранок на морі» – одна з найромантичніших картин: ніжні відтінки рожевого небосхилу та золото сходу сонця – неможливо намилуватись. Огорнешся шовком хустини – наче до прохолодної морської води доторкнувся. Це просто треба відчути, роздивитись.

А на картинах Білокур виросло чимало поколінь українців. Ці картини, як спогади дитинства, дивовижний окремий світ літа – з фруктами, польовими квітами, бабусиним полем та великою пахучою клумбою з півоніями – все вимальовано з найдрібнішими подробицями».

Вогняний півень з косівської миски кінця ХІХ століття підкорив всю команду веселим настроєм та бойовим характером із першої миті. Півень в українських народних уявленнях — сонячний птах.

Півень мав магічну захисну силу. На хустинці півень з глиняної миски майстра Михайла Баранюка зображено стилізовано, у стилі народного живопису.

Окрема гордість бренда – хустки зі старовинними фотографіями Києва та Львова.

«Це безцінний скарб – спогади про міста минулих століть. Фотокартки ми розташували на білому тлі, щоб яскраві кольори не відволікали увагу, а вже обрамлення зробили в актуальних кольорах».

Бренд наголошує, що зараз проєкт “Музейний” лише набирає обертів та запрошує до колаборації нові музеї.